søndag den 9. november 2008

Strategisk Imperialisme

Min søn på 18 år bor stadig hjemme. Nåja-bor og bor- det er så meget sagt. Han sover hjemme måske 3 nætter om ugen, og vi ser ikke særligt meget til ham i hverdagen. Alexander er i mine øjne altså i ubenyttet besiddelse af husets største værelse, og rengørings-, lugt- og rodeniveau i dette potentielle forskningslaboratorium for husets landflygtige og detroniserede regent, ligger fuldt på højde med en kompostcentral. Efter at Irene nu har bemægtiget sig husets eneste lille arbejdsværelse til garn og atter garn, må mine kreative sysler nu henlægges til køkken-alrummet, og her nedregulerer en gennemført nullermandsfascisme brutalt graden af udfoldelse og totalt igangsættelsen af længerevarende eksperimenter. STIK MIG SÅ DEN TUDEKIKS !!!

Kammerater - jeg er stolt af, at kunne erklære, at kampen for generhvervelse af vort retmæssige territorium er begyndt. Strategien for uddrivelsen af denne uansvarlige, antiæstetiske bz-er vil være, gradvist og nærmest i al ubemærkethed, at fylde rummet op med beholdere med gærende væsker. En kakafoni af blop fra tusinder af gærlåse skal forenes med bedøvende dufte af ethylacetat og stikkende kulsyre. Gennem denne økologiske og biologiske Guerilla krigsførelse vil vi vise vor foragt for aggressorens slendrian samt hævde vort krav på frihed til at genskabe vor Okkulte Struktur under eget flag.

FRI FORSKNING FOR ALLE !!!

Ingen kommentarer: